En liten del av min midsommar

Datum: 2011-06-28 Tid: 19:50:09
Dessa är bara en bråkdel av bilderna jag tog. Kunde bara inte låta bli att fotografera alla fina blommor som var så härligt färgglada! Gjorde en liten fläta i håret och (med hjälp av min syster) stack sedan in lite blommor här och var. Diskret men lite mer festligare än vanligt. Vi åt supergod mat - grillad kyckling, klyftpotatis, sallad & tsatziki (typ favoriträtten!), fick tyvärr inget kort på det eller de obligatoriska glass & jordgubbarna som hör till sommaren, var så hungrig att det försvann inom loppet av fem minuter, haha. Himmelskt gott var det i alla fall och jag blev mer än övermätt efteråt.
Postat av: Matildaz

himla fin outfit :)

2011-06-28 @ 21:00:28
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback