Det är upp till en själv att göra 2011 till det bästa året!

Datum: 2011-01-10 Tid: 17:14:00

Man behöver nästan alltid saker att se fram emot när tråkiga skoldagar känns omöjliga och tristheten är ett faktum (nu när skolan börjat för de allra flesta igen), jag har listat några saker som jag ser fram emot detta år!
(klicka på bilderna som inte är mina egna för att komma till källan)

♥Vår/sommar modet kommer att bli underbart. Vitt, starka färger och ljuva sommarklänningar känns extra fräscht i år!


♥Skolavslutningen kommer att ske på min födelsedag, 14 juni. Känns lite som att får en extra present där.

♥När jag fyllt 16 får jag äntligen börja övningsköra, hallelujha.

♥Självklart ser jag även fram emot våren och sommaren för andra orsaker än kläderna, när solen tittar fram och den härliga värmen kommer tillbaka, garanterar jag att det kommer att kännas som att återse en god vän!


♥Höjdpunkt nummer ett förutspår jag kommer att bli New york resan, vet att jag pratat mycket om den, men jag är så himla spänd!


♥När vårterminen 2011 är slut betyder det att jag har gått ut nian, all oro över nationella proven, slutbetygen, gymnasieval och så vidare kommer att vara borta för att allt det kommer redan vara klart och avklarat.

♥Efter sommarlovet väntar en ny terimin i en ny skola. Gymnasiet. Just nu känns det otroligt läskigt att tänka på det, men samtidigt hur spännande som helst. Förhoppningsvis kommer jag att få träffa många nya, roliga och intressanta människor.

Finns massor med saker att se fram emot i år, inte bara de stora saker utan även de små sakerna i vardagen också. Jag hoppas att 2011 kommer att överstiga alla era förväntningar!

Postat av: PAUSE

mycket bra inlägg

2011-01-11 @ 10:50:39
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: EEMMAAH

Haha ja, skulle inte sitta fel med en utlandsresa nu ju! ;)

Allt bra?:D



Sorry för sent svar

2011-01-11 @ 11:31:13
URL: http://eemmaah.blogg.se/
Postat av: Linda

ja jag hoppas det:D

Va har du haft för dig idag?:)

2011-01-11 @ 20:01:06
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback