Förra lördagen

Datum: 2011-01-15 Tid: 22:26:00
Hade inte så mycket tid att blogga i veckan så jag lägger upp bilderna ifrån sleep over'n nu istället, nästan en hel vecka senare, haha. Men bättre sent än aldrig brukar väl man säga?


Kvällen började med att jag kom en hel timme försent. Lite komiskt eftersom att det tar typ en minut för mig att gå till Johanna, då hon bor på samma gata som mig. Men jag hade tagit fel på tiden, trodde att det skulle bli av vid sex-sju tiden medan Johanna hade ändrat sig och sagt klockan fem istället. Vid den tiden då jag satt och gjorde matte och trodde att jag hade all tid i världen på mig. Så fick panik packa och kom precis lagom till att de hade gjort klart maten!


Efter vi ätit tacos, och pratat en stund i det mysiga ljuset från ljusen på bordet, plockade vi fram godis och skulle kolla på film. Problemet var bara att typ alla hade köpt godis så att det skulle räcka till alla- så det slutade med att vi hade cirka fem kilo godis i den där skålen. Och det lustigaste, nej förresten sjukaste var att vi åt upp allt! Vi var bara tvungen att skojja till det med den där sallads skålen också bilden, haha.


Alla satte sig i soffan när det blev dags för film, Inception, Percy Jackson och Vampire sucks stod på schemat! Strac innan vi gick och lade oss kollade vi på en lite konstig skräckfilm (kanske inte riktigt kan kalla det skräckfilm?) om aliens som rövat bort människor och sådana saker. Creepy att det var verkliga händelser och videos i filmen...


Spela wii till klockan halv tre på natten gör man minnsann inte så ofta. Konstiga var att alla var hur pigga som helst, förmodligen allt det där godiset som verkade.
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Dagens bloggvinnaren är uppe nu! Kika in och se om det blev du :) Annars har du fler chanser!

2011-01-15 @ 22:36:13
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: julia

svar: hihi okej :)

yes.

2011-01-15 @ 23:04:33
URL: http://jjuliahellstrom.blogg.se/
Postat av: Therése

den kostade 500 kr på rean, 1200 kostar den annars tror jag :) På ellos beställde jag den!

2011-01-16 @ 11:15:01
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Elina <333

Fin blogg :)

2011-01-16 @ 15:48:55
URL: http://heeet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback