Julavslutning

Datum: 2011-12-21 Tid: 23:47:00
Så kom dagen man har väntat på, längtat och räknat ner till. Julavslutningen är självklart det jag pratar om. Gick dock först vanlig skoldag idag tills avslutningen började klockan tre (vilket var aningen segt). Men kan nu säga att jag klarade första terminen på Södra Latin, och det är faktiskt grymt om jag får säga det själv! Kan inte riktigt fatta att tiden gått så fort att den nästan bokstavligt talat har flugit förbi en.

Kände först för att bara åka hem efter avlutningen och bara mysa framför en film då jag var hungrig, trött och hade huvudvärk, men blev övertalad att följa med till Wayne's (nya favoritstället haha?) & efter det drog vi vidare till Subway ett par timmar. Trots att jag först inte alls kände mig pigg på det blev det riktigt bra till slut. Träffade dessutom en kompis påväg mot tåget, så då fick jag sällskap hem också. Uppskattas alltid.
Två bilder från i fredags där det blev allt ifrån singstar och korttrick till skräck- och komedifilm. På bilden ser ni vår fina pannkakstårta där all glass håller på att svämma över haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback