En glimt av våren

Datum: 2011-12-27 Tid: 23:07:20
Fick en glimt av härliga våren idag när jag skulle gå till bussen, tio grader och skinande sol var det. Vårkänslor i slutet av december är inte så dumt det liksom! Har varit inne i stan och kollat mellandagsrean idag, kom hem innanför dörren ett par hundralappar senare och med tre kassar händerna. Har dock bara shoppat nödvändiga saker som underkläder & träningstights, men det kostar ju en bra slant bara det.

Gjorde illa foten på något sätt gjorde jag också. Har ingen aning om hur det gick till bara att det gör jäkligt ont nu att gå på den. Hoppas på att den blir bättre tills imorgon för då ska jag in till stan igen och den här gången träffa Amanda!

Två bilder från i våras. Åh alltså, vintern har knappt börjat men: ge mig vår!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback