Vi tar och vänder blad och börjar om på nytt

Datum: 2011-08-23 Tid: 18:25:27
Vilken total omställnig det har blivit alltså vad gäller precis allt. Från en liten skola, till en stor, från att vara störst till minst igen, från att vara van att gå och lägga sig sent och gå upp sent till att vara tvungen att lägga sig i god tid för att gå upp klockan sex, från att ha rätt kort avstånd till skolan till att helt plötsligt ha fyrtio minuter pendlinsavstånd.

Hittills har jag bara gått två dagar, men det känns faktiskt väldigt bra, läskigt och helt nytt självklart, men oväntat bra. Satt och log för mig själv på tåget imorse, just för att jag faktiskt aldrig har gjort något sådant här innan och för att det har gått mycket bättre än förväntat. Fast ja, himla sena tider, mycket plugg och inte så mycket fritid är ju något jag har att se fram emot tre år framöver...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback