Tankar om hösten

Datum: 2011-08-12 Tid: 18:07:05
Kom hem tidigt igår morse, men var så himla trött att jag bara hann lämpa in alla saker i kylen och sätta på mig pyjamas innan jag kraschade i sängen och sov bort halv dagen. Har haft en sådan fruktansvärd huvudvärk den senaste veckan och nu efter spöregnet i Göteborg känns det som att jag har blivit ännu mer förkyld.

Fick förresten brev från min skola också, där det stod att jag ska gå ändå till fyra plus ha en matte diagnos första dagen. Hjälp, och detta ska föreställa första dagen på gymnasiet? Här är det minnsann ingen mjukstart inte... Har blandade känslor inför att sommarlovet är slut och skolan startar. Tycker att det ska bli riktigt spännande med nya människor, ny skola och nya miljöer och som jag skrivit förut är jag riktigt stolt över mig själv som vågade satsa såhär. Men å andra sidan börjar jag bli så himla nervös att jag får en klump i magen och blir lätt illamående så fort jag tänker på det. Jag är liksom inte den personen som är helt avslappnad och tar allt som det kommer, utan för det mesta oroar jag mig alldeles, alldeles för mycket för i princip allting. Och trots att jag gång på gång får bevisat för mig att jag alltid oroar mig i onödan så går det liksom inte att låta bli.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback