Man får väl vad man betalar för...

Datum: 2011-08-21 Tid: 17:02:42
Alltså, vad trött man blir... Hade planerat en riktigt snyggt outfit tills imorgon i mitt huvud, och när jag ska prova allt tillsammans för att se hur det ser ut, jo då upptäcker jag att mina nya skinnshorts (som aldrig ens blivit använda) redan är sönder. Besviken, minst sagt. Nu får jag helt enkelt knåpa ihop något helt annat, för att shortsen var ju bara att glömma. Och även om det egentligen kanske inte är en sådan stor grej, så blir man ju allt lite irriterad.
Här är alltså boven i dramat...
Postat av: mai ♥

åh vilka snygga skinnshorts!

sv; jaha, åh så skönt då ;) jag går på frisör på ljunkan :D kram

2011-08-21 @ 18:24:18
URL: http://maiivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback