A rainy afternoon

Datum: 2011-08-07 Tid: 17:39:00

Regn, regn och åter regn ser ut att vara dagens prognos. Helgens planer fick ett abrupt slut när min mamma och syster åkte på (vad vi tror är) matförgiftning, därför blev det en tidigare hemresa än beräknat. Iklädd min softaste tee har jag istället varit ute och övningskört med pappa på en stor parkering. Himla kul det där, men efter en timme är man helt slut i huvudet.

Snart blir det flingor och mjölk till ett avsnitt av One Tree Hill - i äkta söndagsanda. Men innan dess ska jag mysa upp i min säng och läsa klart min bok Har avverkat runt åtta böcker den här veckan (läser väldigt snabbt), varav tre var i torsdags, vilket påminner mig om att jag måste en sväng till biblioteket och fylla på mitt bokförråd lite. Over and out.
Postat av: rebecca

Ville bara säga att det blir typ jättefel när man ska skriva en kommentar till dig. Man får inte upp sidan! Nu fuskade jag lite och skrev i hela adressen för hand, men trycker du på "lämna en kommentar" så kommer man till en sida där det står att sidan inte finns typ :s

2011-08-09 @ 21:36:30
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback