It must have been love

Datum: 2010-09-17 Tid: 23:06:25


Ååh, tror att jag kanske har hittat min Brobelklänning :) Den här var ju super fin, och speciell (vilket jag tycker är viktigt, för hur kul är det om man kommer med en nästan likadan klänning som någon annan har? Inte ett dugg kul nej. Man vill ju vara one of a kind i sin klänning). Fast om det ska vara så snyggt som möjligt måste jag köpa en ny bh, som inte kommer synas under den här. Och det vet man ju inte vart man kan hitta en sån bra.

Men ah, vad jag längtar ihjäl mig efter att ge mig ut och leta efter fina klänningar, skor & smycken nu! Nästan så att man inte vill hitta någon bara så att man har anledning att kolla vidare, haha. Denna klänning kommer ifrån Topshop och finns även i två andra färger. Men jag tyckte att den här var absolut finast. Ville inte ha babyrosa eller något mönster liksom, den här var mycket finare och samtidigt tuffare :D
Trackback