Skansen runt på tio minuter

Datum: 2010-10-19 Tid: 21:45:07

Kom på att jag glömt att visa bilderna från när vi var på Skansen förförra torsdagen.

Det börjar bli en liten tradition för mig och Johanna att leka i den där lekparken varje gång vi är på Skansen. Man ser även på bilderna att vi är larvigt lättroade, men ett gott skratt förlänger ju livet så... :D
Det var någon hantverksdag där på skansen så att meningen var egentligen att man skulle gå runt och kolla och ställa frågor till de olika hantverkare som fanns på plats, men jag, Johanna och Daniel ville se djuren istället. Fast det enda problemet var att vi skulle samlas om en tio minuter. Gissa vad vi gjorde? Jo vi sprang runt (nästan) hela skansen på tio minuter, och när vi kom tillbaka hade vi fotobevis på alla djuren vi hade sett. Galningar haha :D Men det var riktigt roligt, skrattade så himla mycket när vi försökte hitta tillbaka igen men kom på att vi hade gått vilse. Men vi fick ju i alla fall se några björnar (en liten skymt av dem innan vi susade förbi), vargar, ugglor och älgar. 




Haha, Daniel leker superman och ska byta om i en telefonkiosk när Johanna och Tova överraskar honom, hoppsan..

Postat av: t h a i p i n n e n ♥

känner du ngn som är grym på photoshop?:)



2010-10-19 @ 23:54:05
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: elina

tack, vad gör du>? :)

kram

2010-10-20 @ 09:19:33
URL: http://wekmans.blogg.se/
Postat av: Michaila

Sv. Det är bra med mig:) självdå?:)

2010-10-20 @ 22:26:42
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback