Time for workout

Datum: 2010-06-22 Tid: 14:03:23

Vaknade idag av en fågel som kvittrade utanför mitt fönster. Eller rättare sagt, nästan innanför mitt fönster. Jag hade öppnat mitt fönster igårkväll, innan jag gick och la mig, så att det inte skulle bli så varmt i mitt rum som det annars blir. Det är inte särskilt stort det är öppet, men på något sätt hade alltså den lilla fågeln fått in sin näbb igenom där. Och kvittrade och höll på. Jag vaknade såklart av det eftersom att det var så högt, som om den kvittrade precis i mitt öra. Så jag klev upp och kollade vad som lät. Och det var alltså den lilla fågeln, som sedan försökte få ur näbben där. Och det gick då inte så bra. Hörde bara en massa brak. Lät ungefär som om den ramlade ner från fönsterkarmen, elr vad det nu heter. Stackars fågel säger jag bara. Kan inte vara lätt för dem.


Yes, nu ska alltså kroppen få sig en omgång.  See ya :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback