Sol, vind och vatten :)

Datum: 2010-07-03 Tid: 17:23:02

Och det sköna vädret håller i sig. Love it!

Dagen började med en god frukost (Jaa, jag har fått matlusten tillbaka. Yeeeees). Ingen huvudvärk heller på några dagar. Lovet that too! :D

Sedan bar det av till elljusspåret för en liten promenad, där det blåste lite. Men ja, det var ju varmt ändå. Smsade med massa kompisar för att höra om de skulle följa med och bada. Men näe, de flesta är ju bortresta, upptagna eller inte hemma alls denna sommar. Suck. Men nästa vecka såg jag att det skulle vara ganska fint och varmt väder även då. Så då blir det att dra med alla och ut och bada. Bara hoppas att de flesta kan då. Ju fler man är desto roligare blir det ju.

Men iaf, gick och badade med min syrra sen istället. Ett snabbdopp. Men ändå :) det var sköönt, lagom varmtkallt i vattnet. Tog lite badbilder oxå (ofc), går ju inte att gå därifrån utan lite fina sommar bilder! Inte för mig iaf :)

Sedan blev det mat, tacoooos :D Satt ute och åt, men det blåste ganska mycket bara. Så maten hamnade ju tyvärr i håret. Istället för munnen. Men det roligaste var när pappa tagit ett bröd och skulle lägga upp köttfärsen på det. Och sen bara poff flög det iväg. Haha, vindar asså.

Så nu sitter jag ute igen på altanen, med datorn :) Ska snart ta den där glassen och spela Sims 3, ja du vet det där jag sa att jag skulle göra igår. Men som jag inte gjorde. Jag vet inte riktigt varför, det blev bara inte så. Men det är ändå bra, nästan godare att äta glassen nu när det är varmt. Det blir svalkande då ;) Känner ni igen er? att man tänker att man till exempel ska städa rummet, och sen ja..man hittar helt enkelt något mycket bättre att göra. Roligare. Och skjuter då bara upp städningen istället. För det spelar ju egentligen ingen roll NÄR man gör det. Det måste ju ändå bli gjort ändå. Någon gång. Så det är ju egntligen lika bra att ta tag i det. Det blir ju inte gjort av sig själv precis. Tur nu att det inte är städningen som inte blir av. fast ja, mitt rum skulle ju BEHÖVA städas..men nä. Det har ju inte skadat någon om det är lite stökigt. Och det är ju sommarlov, då ska man ju vara ute och njuta av vädret istället för att sitta instängd i sitt rum. Det kanske bara är en ursäkt då, men ändå :)

Ha en super bra dag (resten av den iaf) :) Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback