Something new

Datum: 2010-08-04 Tid: 21:02:02
Idag bar det av till banken för att fixa nya koder och lite sånt. Sen var jag bara tvungen att kolla på eurosko om dem hade mina nya älsklingar. Jadå de hade de, reapris också så det var jätte billiga. Rätt storlek, men fel färg. Suck. Jag ville ha dem i svart men det fanns bara i brunt. Men jag var ju ändå tvungen att testa dem, för att se om dem satt bra. Annars är det ju liksom ingen ide att gå runt i flera butiker om man inte ens vet att de sitter bra. Jag blev jätte besviken - när de antingen var för stora i 39, och för tighta i 38. Hatar att vara precis mellan två storlekar. Så det är nästan alltid så för mig, för stora eller för små. Men, and here's the good news: Jag hittade ett par andra sandaler, som var super fina de med. Snacka om tur. Dock inte lika billiga men fina var de i alla fall.



And I loooove them :)
Postat av: Anonym

snygga!

2010-08-04 @ 21:09:38
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback