Today

Datum: 2010-08-04 Tid: 21:25:44
Lite grått och trist väder idag, så det var inte läge att ha shorts på sig, men då fick man bara ha på sig lite tjockare kläder och en kofta (vilket jag inte haft på mig på flera, flera veckor. Det var också premiärturen av min nya väska. Efterlängtat kan jag säga. När jag köpte den tyckte jag att den var snygg, men nu är jag mer än förtjust i den. Gillar den mer och mer varje gång jag tittar på de. Har inte ångrat en sekund att jag köpte den. Super fin, och den är lätt favvo väskan just nu. Anyway, det här är vad som fick klä mig för dagen:

♥Byxleggings från Cubus
♥Linne från H&M
♥Koftan är från Vila
♥Pumps från Dinsko (Tror jag)
♥Väskan köpt i Spanien


Ett bra tips att variera sina smycken och sånt kan vara att ta ett halsband och göra det till ett armband, bara genom att vira det några varv runt handleden. Som jag har gjort. Det gråa pärlarmbandet/halsbandet. Det är ändå ganska smart för då kan man använda det som två saker.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback