Svar på kommentar

Datum: 2012-09-11 Tid: 20:52:58
Hej, kan man köpa den där boken? jag skulle jätte gärna vilja åka som utbytesstudent men har inte råd att betala allt själv. Tacksam för svar. Helst i ett inlägg för tappar alltid bort vart jag kommenterar! :)
 
Hej! Självklart tror jag att man kan köpa den boken (tror även att det finns en ännu nyare upplaga som är röd), har dock inte koll på exakt var. Ett tips kan i alla fall vara att först kolla på närmaste biblioteket, sök på stipendier och så kommer ett flertal böcker att komma upp! Dessa böcker kan kosta väldigt mycket så då kan det istället vara värt att låna ett par och istället lägga pengarna på en av internetsidorna där du kan betala en liten summa, skriver in namn, kön, var du bor osv. och sedan sorterar de ut alla som du är berättigad till att söka till. För enligt mig var dessa böcker lite svåra att leta stipendier i (så himla många i alla möjliga kategorier som man måste gå igenom för att ens hitta 1-2 som passar en själv), men de funkar absolut som ett komplement! Hoppas att det hjälpte dig lite på vägen! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback