Fina Iphoneminnen från de senaste månaderna

Datum: 2013-04-30 Tid: 20:08:42
När jag skickade in min JA-ansökan till Explorius // I fredags när jag, Johanna och Tova hade picknick i Tanto och sedan gick runt i stan // Sov över hos Erikas familjs extralägenhet, sÅ mysigt! // Frukostdejt på café 60 med Erika // Jag hade jättelång sovmorgon en dag och kände för att göra mig lite extra fin // Underbar svensk julafton // Obligatorisk vi-firar-in-det-nya-året-bild på nyårsafton // Jag och Johanna var inne i Stockholm och fotade // Finisen och jag // Vi spexar hemma hos Ellen // Långpromenad med solnedgång // dekorerade julgranen lite fint med julmusik i bakgrunden // Haha, människan har TVÅ huvuden! // Jag och Mandis hittade ett par fina byxor // Vi chillar i gungan vid fotollsplanen och njuter av en härlig dag med tjejsnack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback