A shoot in the dark

Datum: 2012-11-05 Tid: 19:04:01
Hola! Sitter här hemma helt ensam. Vad gör man då? Jo, passar på att spela hög musik när man håller på att laga mat, tända i princip alla lampor i huset (vilket jag är rätt sparsam med annars haha) och låtsas som att det inte alls är läskigt när det knarrar någonstans och det är helt kolsvart ute. Hehe. Förövrigt tycker jag att det är ganska mysigt att tända fönsterlampan precis när det håller på att bli mörkt men fortfarande är ljust ändå. Känns så himla gosigt på något sätt, hade gärna haft den stunden lite längre istället för att det skulle mörkna innan man hinner blinka typ.
 
Förresten har jag börjat förstå lite varför vissa hoppar av gymnasiet. SOVMORGON. Haha nä, men det var så sjukt svårt att ta mig upp imorse. Ser inte fram emot att gå upp innan klockan sex imorgon (eller på onsdag och fredag heller för den delen). Det var dock riktigt mysigt när jag satt på tåget imorse. Var liksom bara jag och ett tomt tåg i början. Hade varit roligt att go completely bananas och bara springa genom hela vagnen och skrika, haha. Men såklart behärskade jag mig och satt istället ytterst stillsamt. Väluppfostrad som jag är.
Ska förresten bli supermysigt att börja julpynta, baka, ta upp granen, lyssna på julmusik och framför allt sätta upp min nyköpta stjärna i fönstret snart. Bara typ en månad kvar eller något men ändå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback