Pretty in pink

Datum: 2010-12-04 Tid: 22:21:31
         
Med religionen klar och inskickad, tänkte jag belöna mig själv med en film och lite choklad (det är ju ändå lördag) för det hårda arbetet som jag har gjort både idag och igårkväll! Blev riktigt nöjd med arbetet så hoppas att jag får ett bra betyg för det nu också! Dessutom blev det faktiskt väldigt snabbt klart. Några timmars effektivt jobbande lönade sig och nu har jag resten av lördagskvällen ledigt ifrån läxor och kan göra vad jag vill, härligt! 

Förresten ville bara påminna er om rabatten hos Hoofstore, du får 15 % rabatt på hela ditt köp om du anger Jessicaaaz, gäller t.o.m söndagen den 12/12, så passa på nu! :)
Postat av: PAUSE

fin :)

2010-12-05 @ 10:10:27
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback