Hello January 1st 2013

Datum: 2013-01-01 Tid: 14:39:56
Godmorgon! (ja, det är fortfarande morgon för mig eftersom att jag vaknade och gick upp för inte så värst länge sedan). Jag är lite halvt död idag, men nyårsfirandet var i alla fall riktigt lyckat. 
Hade lite roligt med bokstavsmagneterna på diskmaskinen, haha.
Middagen blev så stört god att jag åt tills jag seriöst hamnade i matkoma. Jag och Johanna gick och la oss i soffan som strandade valar efteråt.
Vi skulle ta en gruppbild (även om inte alla var med) och jag och Johannisen fjantade till det som vanligt! Bilden där Johanna är suddig och halv beskriver väl oss rätt bra, haha. Vill inte ens tänka på att jag inte kommer träffa dig på 10 månader sen ♥
Haha, ÄLSKAR gubb-minen! Tycker seriöst det liknar gubben i UPP på pricken!
Instagramade i alla fall den här bilden till slut. Kan inte riktigt fatta dock att jag ler med tänderna (gör aldrig det annars för ser aldrig normal ut då), men antar att det var en blandning av ett leende och en skrattattack.
 
Kvällens tre stora fail:
1. Tog upp kameran och skulle fota fyrverkerierna och sa "undrar om det blir några bra foton" men upptäckte snabbt att nej det skulle det inte bli. För så går det när man glömmer att kolla om minneskortet är i eller inte, haha.
2. Vi skulle gå ut på gatan vid tolvslaget för att få en bättre syn över alla fyrverkerier. Vad som händer då är att det är jättehalt på en fläck så skriker som en stucken gris och skrämmer halvt ihjäl mig själv. Lyckades ungå att halka och istället behålla balansen endast för att jag fick tag på Johanna som gick före mig. Snällt om jag hade gjort så att båda ramlat istället bara.
3. När vi tog fram Trivial pursuit efter fyrverkeristittandet och jag fick frågan "vad drivs satelliter i rymden av?". 1. Bensin 2.Atomkraft 3.Solceller. Jag svarade atomkraft eftersom vi på jorden har solen och då kan de ju inte också använda det. Alltså, haha, jag dog när jag två sekunder senare insåg vad jag sa. Skyller på att det var natt och jag var lite småtrött redan då. 
Postat av: Elin

sv: ja det blev jättebra, bästa nyåret hittils!:)
hoppas du hade en riktigt trevlig kväll igår!

2013-01-01 @ 16:39:38
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback