Måndagstankar klockan 23.17

Datum: 2013-02-04 Tid: 23:18:00

Haha älskar mina små infall. Blev sötsugen nu på kvällen (som jag blivit varje dag sen en vecka tillbaka, so no surprise there) - då gick jag ner och tränade tjugo minuter istället. Klockan tio på kvällen liksom, haha. Det var faktiskt riktigt skönt, speciellt med en kall dusch efteråt också.

Just nu är jag supersugen på frukost och tänker faktiskt sätta klockan lite tidigare så jag ska hinna göra en riktig höjdarfrukost, ser redan fram emot det. Just nu väljer jag om jag ska lyssna en liten stund på Hanpee's podcast eller börja läsa i min nya bok, pojken i randig pyjamas (filmen är så otroligt fin och sorglig!). Eller så kanske det är bäst att sova då jag ska upp om sex och en halv timme. Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback