Second of september

Datum: 2012-09-02 Tid: 22:38:16
Kom precis ut ur duschen efter en timmes träningspass på löpbandet. Tror det är första gången i världshistorien som jag bestämt mig för att träna sisådär klockan halv nio på kvällen. Igårkväll blev det intervallträning utomhus och idag blev det både en och en halv timmes långpromenad med min bästa vän och nu senare löpträning. Alltså hjälp, snacka om vilken träningsvärk jag har redan nu, hur ont kommer det då inte göra imorgon?
 
Sitter med en skål fruktsallad och digestivkex med cream cheese, kände att jag bara ville berätta det. Kan lika gärna festa till det lite nu såhär på söndagskvällen när jag ändå varit så duktig och tränat hårt den här helgen.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback