En stanna-hemma-dag idag

Datum: 2012-09-04 Tid: 16:40:01
Hola! Blev en stanna-hemma-dag för min del, hade tänkt att gå till skolan men sen kom jag på att det kanske kunde bli lite problem att gå från tågstationen och sedan upp och ner för alla dessa trappor som min skola består av, hela dagen. Så jag tänkte att jag gör ett försök imorgon istället och hoppas att det hinner bli bättre tills dess. 
 
Har varit vaken sedan tjugo i sex, men gick och la mig och sov igen ett par timmar och efter det har jag bara degat i sängen och kollat på film. Det är ju ändå ingen större idé att vara uppe och gå så himla mycket. Nu ska jag skriva klart det sista på mitt CV, skicka in det och sedan står matematik på schemat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback