Dancing is like dreaming with your feet

Datum: 2012-09-08 Tid: 16:44:49
Satt imorse och kollade igenom dansfilmerna från när jag fortfarande dansade. Åh vad jag saknar det ibland alltså. Om jag hade tid och det fanns någon bra grupp så skulle jag lätt vilja börja igen. Men tyvärr så är ju tid inte direkt någonting man har i överflöd, speciellt inte om jag ska börja jobba också. Men ibland kan det kännas lite tomt att inte gå kvar på dansen (har ju mer eller mindre dansat sedan jag var typ 7 år). Min danslärare som jag hade de sista tre åren är verkligen superbra och en av de skönaste människorna som finns. Tyvärr skulle hon sluta för att hon precis hade fått barn och sen kände varken jag eller min kompis att vi ville gå kvar i den dansgruppen då de släppte in fler och fler yngre eftersom att de som var i vår ålder eller något år äldre slutade. Nu i höst är det förresten nästan exakt två år sedan jag slutade.

Försökte lägga upp ett av klippen här på bloggen, men eftersom det bara är upplagt till facebook så gick inte det. Den här dansen är väl inte en av de absolut bästa vi har gjort (Hiphop-, Bollywood-, eller Womanzer-dansen är så grymt mycket coolare), men alla danser är inte upplagda på facebook och vissa av dem är dålig kvalité eller så uppträdde vi på den andra scenen och det blev lite för trångt för att dansen skulle bli riktigt bra. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback