Dagarna som gått

Datum: 2012-09-15 Tid: 10:35:46
Såg precis att jag inte har skrivit på fyra dagar, hoppsan! Knappt ens märkt det om jag ska vara ärlig, det har varit lite fullt upp. Har inte varit inne på datorn så mycket de senaste dagarna, t.ex. gick jag upp klockan sex igår och var i skolan till åtta. Då får jag reda på att de hade skrivit i klassgruppen på facebook att filosofilektionen var inställd och att vi skulle börja 09.45 istället. Missade en fet sovmorgon med andra ord! Gjorde i alla fall det bästa av situationen och satte mig i lugn och ro och gjorde lite läxor och det var ju rätt mysigt ändå (men hade ju hellre tagit sovmorgon alla gånger!).
 
Torsdagen hann jag inte med mycket eftersom att jag kom hem när klockan närmade sig sju. Var i alla fall på riktigt bra humör och satt och log på bussen hela vägen hem. Råkade somna klockan nio och blev väckt två timmar senare, hoppade snabbt in i duschen, gick och la mig och somnade på fläcken nästan. Och ändå var jag hur trött som helst när jag vaknade på morgonen. Men nu är det i alla fall helg och jag har både en del läxor som måste göras men även en hel del roligheter som står på schemat!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback