Alla dagar kan inte vara på topp

Datum: 2012-09-25 Tid: 18:09:06
Har haft en riktigt jobbig dag idag. Sovit alldeles för lite, haft en vidrig huvudvärk hela dagen och svårigheter att koncentrera mig. Först trodde jag att huvudvärken berodde på sömnbristen men nu känns det mer som att jag börjar bli sjuk och att en förkylning är på g. Kan även vara stressrelaterat då jag har så otroligt mycket att göra den här veckan, ser liksom fram emot söndagen och slutet på den här veckan (och det är inte så ofta jag säger så). Ligger i alla fall i mina skönaste mjukisbyxor, kollar på nyaste How i met your mother-avsnittet och väntar på att huvudvärkstabletten ska kicka in (vilket den troligen inte kommer att göra tyvärr...) så att jag kan plugga till latin- och engelskaprovet imorgon. Jag hoppas på en bättre dag imorgon för idag har jag varken någon energi till att vara glad eller positiv, försöker bara överleva dagen.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback