At least we can try to make every day count

Datum: 2012-10-14 Tid: 19:54:38
Sitter och lyssnar på All Time Lows nya album, äter lite choklad, söker information om Anna Maria Lenngren till svenskan imorgon, kikar på posters på världskartor med inte alltför stora mått och letar fina höstkläder på webbshoppar. Jodå söndagar är väldigt mysiga ändå.
 
Gårdagen spenderades däremot med att städa och rensa i mitt rum. Fick nog av att det var så rörigt (som det alltid blir i veckorna och helgerna då man har mycket att göra) och allt bara staplades i högar på bordet. Slutade dock med att när jag ändå var igång rensade lådorna också. Efter det kom min bästa vän över och vi spelade spel, tittade lite på tv, skrattade och pratade om allt möjligt tills vi var så trötta att vi nästan somnade. Vi lovade i alla fall varandra att göra mer tid för att träffas och hitta på saker även om det bara är för en liten stund mitt i veckan eller efter skolan när man egentligen är trött. Det gäller att leva även om man har mycket att göra och det behöver jag bli lite bättre på. 
Bilder från We♥it
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback