A hello from the sunny porch

Datum: 2012-05-03 Tid: 16:12:36
Uppdatering från mitt numera standard hängställe, nämligen altanen. Känns som att jag verkligen blivit bortskämd med fint väder och bra dagar på sistone så lika bra att passa på att njuta av dem fullt ut! Idag är det dock inte shorts- och bikiniväder så sitter här i min röda långkjol istället.

Nationella i engelska gick grymt bra i alla fall så firar lite idag med en nästan helt ledig dag. Slutade dessutom klockan tolv idag efter bara nationella och en naturkunskapslektion & gick sedan och åt på grekisk restaurang med Elin och Amanda. Tog en riktigt god cesarsallad & satt ute i solen på uteserveringen. Mys!

Dagens sällskap? Nya sofis mode, lite nöjesläsning i form av Sophie Kinsellas roliga bok 'mina hemligheter' och Macbeth som ska läsas ut tills imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback