Kändes ungefär som en dag i november

Datum: 2012-05-28 Tid: 19:06:48
När man är ledig en hel dag från läxor och man inte vet vad man ska göra. Då har skolan verkligen tagit över hela ens fritid. Satte på mig shorts idag i tron att det skulle bli fint och varmt väder som utlovat. På vägen hem var det molnigt, blåsigt och under 15 grader. Kändes som att man hade shorts och öppna skor i november typ, så kallt var det.

Varit lite rastlös idag för att jag knappt inte kommer ihåg hur man är ledig mer än ett par dagar, sad but true. Har i alla fall tittat på 21 Jump street sedan jag kom hem, tagit hand om tvätt, börjat fixa i ordning mitt rum inför fredag och lite sådant. Har även börjat läsa ett par sidor på boken Niceville, verkar rätt lovande! :D
Bild från bästa New York!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback