Äntligen långhelg!

Datum: 2012-05-16 Tid: 18:01:53
Hejhej! Förbannat skönt med långhelg! Har minst sagt jobbat häcken av mig de senaste dagarna och eftereffekterna får jag känna på nu, är så trött i huvudet att jag knappt orkar tänka. Igår satt jag hela dagen (förutom en halvtimmes springtur, för att sedan kunna koncentrera mig bättre), från det att jag kom hem till sent på kvällen och pluggade idrottsteori. Sen gick det väl ändå som det gick på provet idag. Hade egentligen planerat att plugga matte nu när jag kom hem, men som det är nu så orkar jag verkligen inte med det. Behöver en pluggfri kväll känner jag!

Har precis hjälpt Sara lite inför hennes studentskiva ikväll, bland annat med att spreja hennes hår blått (ja, det mesta i alla fall, innan sprejen tog slut). Blev riktigt coolt i alla fall! Nu ska jag sätta på te & göra tonfisksallad till mig själv, ha en fin kväll hörrni! :D

Roligt förresten att på dagens engelska nationella (nästan hela lästförståelsen) handlade om Grand Central Station i NY. Kunde inte låta bli att le lite sådär, haha! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback