New York del två

Datum: 2012-05-04 Tid: 21:39:00
Fastnade någon timme på Urban outfitters på Fifth Avenue. Blev dock inget köp, men fina var de i alla fall på galgen.
Den berömda Apple kuben, precis vid Central Park. Själva affären kommer man först till om man går nerför trappan.
Söta sjölejon vid central Park zoo.
Min finaste syster vid Central parks The boathouse♥

Jag på samma bro som i det här inlägget, med någons gitarr i bakgrunden haha.
Fick bara inte nog av att ta kort på alla blommande träd. Måste erkänna att jag är en riktig fotonörd när det kommer till blommor.
Den här lilla ekorren kan vara bland det sötaste jag sett. När han såg att jag tog fram kameran så frös han i den här posen i säkert femton sekunder och sedan när jag hade tagit kort så fortsatte han med sitt igen. Van liten modell.
Himla mysigt med en park mitt i centrala Manhattan, speciellt när man ser alla skyskrapor runt omkring också.
Grand Central station har man ju sett i massvis filmer, där de antingen jagar någon skurk, försöker komma ifrån skurkar eller säger adjö till någon. Rätt mörkt och mycket folk, men definitivt en upplevelse!
Crysler building, som låg precis bredvid Grand Central Station.
Manhattan by night. Kortet är taget uppe i Empire state building. Trots en och en halv timmes kö (och typ en timme ner igen också) och illamående så var det värt det när man fick se den här utsikten. Himla häftig känsla!:D
Trackback