Äntligen är skriftliga matte nationella över för den här gången

Datum: 2012-05-22 Tid: 18:46:11
Äntligen är matten och alla skriftliga nationella över, finally! Nu är det bara muntliga i matte och spanska på torsdag efter varandra & på fredag ska min vetenskapliga uppsats in - sedan är allt jobbiga den här veckan och terminen slut. Har något prov, inlämning och uppspel på engelskan kvar men det känns inte alls lika jobbigt som allt som den här veckan hade att erbjuda.
Gick och la mig tidigt igårkväll för att jag skulle vara pigg till nationella idag. Men halv tio är helt enkelt bara för tidigt så att det tog någon timme innan jag kunde somna ändå. Nationella gick inte så värst bra idag, känner lite att det kan gå hur som helst. Men vem vet, resultatet kanske överraskar mig som senaste samhällsprovet gjorde? Om jag nu har sådan tur.

Varit ute på en springtur idag och dessutom hunnit duscha så nu står bara middag, lite spanskaplugg på kvällens schema. Annars ska jag ta det lugnt och vila upp mitt huvud, har sådan grym huvudvärk efter proven idag...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback