Längtar ytterligare lite mer

Datum: 2012-03-01 Tid: 20:32:15
Hej på er! Sitter här och dricker te & äter popcorn & försöker klura ut om vårat flyg till och från USA har sådana individuella tv-skärmar (vi flyger med Lufthansa) men det går inte så värst bra, för det står inget användbart på google (hur klarade man sig innan google egentligen, haha?). Vore ju himla bra om de hade de, skulle göra den långa flygturen lite lättare och roligare. Är i princip klar med New York-guider letandet och försöker nu kolla in allt man kan göra i Florida också. Blir mest sol och bad där tror jag, men en tur till Everglades och miami står på schemat också!

Känns betydligt roligare att kika på bilder från New York, Miami och Fort Lauderdale när jag vet att jag kommer att befinna mig där om ungefär en månad. Längtar galet mycket!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback