Förberedelser inför en ny vecka

Datum: 2012-03-25 Tid: 20:04:25
Började dagen med lång sovmorgon i och med att klockan ställdes om i natt. Lite tråkigt sådär att missa en timme av dagen & kommer dessutom att bli rätt jobbigt att stiga upp klockan halv sju imorgon (som fortfarande kommer att kännas som halv sex) men fördelen är ju att det är ljust längre på kvällarna i alla fall! :D

Känner mig mycket bättre idag, har kunnat äta normalt & illamåendet och yrseln är i stort sett borta. Verkar ha varit någon 24-timmars sjukdom som gått över nu, skönt! Har varit ute på en promenad i det underbart härliga vårvädret & sitter nu och skriver på mitt svenska nationella tal om relationer. Imorgon är det en ny vecka, vilket för mig betyder en massa saker att ta tag i och göra klart innan jag åker. Laddar upp med kamomillte och fralla inför det tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback