1a juni 2012

Datum: 2012-06-01 Tid: 08:15:00
Startar morgonen med att lyssna på grymma Adele - får alltid rysningar av hennes låtar - och plugga det allra sista av grekiskan. Lite obeskrivligt hur skönt det är med sovmorgon nu på fredagar (min mattekurs är slut så då har jag inte den första lektionen). Idag blir det först skola till fyra, sedan hem och byta om och förbereda lite (vet dock inte hur mycket av det jag hinner eftersom att jag förmodligen kommer att komma hem rätt sent) innan släkten kommer vid sex. Sedan runt åtta ska jag åka till stan för en kompis fest. Alla mina andra kompisar kommer redan ha åkt i förväg men eftersom att min syster tar studenten idag ville jag stanna hemma i alla fall mer än någon timme. Ni får ha en riktigt fin fredag!♥

Vi behövde städa kylen för att få plats med all god mat inför ikväll så jag & Sara fick röja ur alla nagellack och förvara i våra rum istället. Det här är bara hälften, de andra har Sara i sitt rum. Rätt bra ändå för jag hade helt glömt att jag hade flera av dessa nagellack.

Jag har förresten tidsinställt ännu en del från Florida till er ikväll, så hörs vi imorgon! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback