Florida del tre

Datum: 2012-06-10 Tid: 21:05:13
Bara ett par meter från vårt hotell låg ett litet torg, kan man väl säga. Där fanns det små souvenir- & strandaffärer, mälarkontor, mcDonald's, restauranger och en jättebra och stor mataffär. Perfekt läge med stranden precis utanför hotellet och lagom många affärer bara ett par minuter bort. Annars tyckte jag att det var finare och mysigare område med kanalerna och gatorna lite längre in mot Fort Lauderdales midtown.
Iförd ny tröja och nya shorts som införskaffades på Forever 21 i NY.

Ett av mina favoritcitat från Vampire academy, som var en av böckerna som fick följa med till Florida.

En del av poolområdet på hotellet. Lite synd att poolen i princip låg i skugga hela dagen, men vid solstolarna däremot var det soligt till på kvällen.
Åh, vad det kliade i fingrarna på mig av att åka en sån här, har alltid velat testa! De senaste gångerna vi har varit i Spanien har vi kollat längs stränderna i närheten om de hyr ut vattenskotrar, men har inte hittat ett enda ställe hitills. Och sedan kom vi till Florida och de hade precis utanför vårt hotell. Vilket skämt, haha! Mamma såg att jag lyste upp i samma ögonblick, men eftersom att det finns hajar i Florida så ville hon inte att jag skulle åka (men trots att mamma först inte ville att vi skulle bada heller så gjorde jag det två gånger - en gång i Miami & en gång  Ftl)

Vi tog en strandpromenad på kvällen och stannade ett par minuter för att fota.
Det var del tre från Florida det, nästa del blir om Miami!
Postat av: bbaraaelin

härliga bilder!

2012-06-11 @ 20:41:26
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
Postat av: m a t i l d a

Vad härligt det ser ut! :)

2012-06-12 @ 10:52:33
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback