May the odds be ever in your favor

Datum: 2012-06-08 Tid: 23:22:00
Har äntligen varit och sett Hungerspelen idag! Hade skyhöga förhoppningar på den och filmen motsvarade varenda en, riktigt grym var den. Älskade hur bra de hade filmat, miljöerna, hur de hade porträtterade alla karaktärer och framför allt så tyckte jag att när Rue dog och Katniss begravde henne med blommor var både sorgligt och jättefint. Satt och grät lite när den scenen spelades upp. Första gången jag såg Peeta så tyckte jag att de hade valt helt fel skådespelare, men nu tycker jag tvärtemot. Han spelade honom jättebra och dessutom var han ju jättesöt i flera av scenerna i mitten och slutet. Jennifer Lawrence som spelade Katniss var ju helt klockren också, grymgrymgrym. Helt klart den bästa filmerna jag sett på länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback