I'm at the edge of my emotions, watching the shadows burning in the dark

Datum: 2012-06-20 Tid: 17:07:54
Ännu en dag av arbete, börjar komma in i rutinerna rätt bra nu tycker jag. Tråkigt bara att jag inte orkar göra något vettigt när jag kommer hem. Tänkte lägga mig ute på altanen och sola (haha okej, jag erkänner. Tänkte att jag kunde sova lite då också och slå två flugor i en smäll) men när jag kom hem hade solen redan gått i moln och dessutom arbetade fönsterkillarna där just då, så det var ingen idé.

Vi tog en lite längre lunchrast idag (vi har egentligen en timme varje dag, men både första dagen och igår åt vi på en kvart ungefär och började sedan jobba igen, så vi tänkte att vi tog de minuterna idag istället) och spelade biljardmatch med ett par killar. Höll dock på att få en hjärtattack när min handledare dök upp i dörren (kan berätta lite mer om honom när jag sommarjobbat klart). Haha, gud alltså vad jag skrattade åt det efteråt, både åt min och de två andra tjejernas (som jag arbetar med) reaktioner.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback