Dagen innan skolavslutningen

Datum: 2012-06-11 Tid: 13:30:55
Hemma igen efter en sväng till skolan. Skulle få tillbaka ett prov, ha betygssamtal och städa ur det sista ur mitt skåp, allt som allt tog det väl ungefär en halvtimme tror jag. Det var faktiskt fint väder och rätt varmt väder i Stockholm, sedan tar jag tåget och kommer hem till regn. Har dock klarnat upp så nu är det soligt med lite moln här också! Ska ta och ringa det där samtalet till min kontaktperson för sommarjobbet nu för alldeles strax kommer Elis hit.
Brukar inte riktigt lyssna på One direction, tycker inte att de är jättebra men inte heller jättedåliga, men deras version av Forever young har jag helt fastnat på. Låten väcker så himla många minnen från när man var typ 9-10 år!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback