Fredagfredagfredag

Datum: 2012-06-29 Tid: 17:25:56
Städade en hel källare/skyddsrum idag, rensade, städade bort en massa saker som ska slängas på måndag. Kändes lite som att komma hem till någon som skulle medverka i programmet 'Extrema samlare', så mycket saker var det överallt. Vi fick i alla fall en hel del gjort på en och en halv timme innan vi gick upp och tog en paus eftersom att luften var väldigt dålig där nere. Efter pausen gick vi ner och skulle arbeta igen, men jag hann inte vara där en minut ens innan jag fick en hostattack och inte klarade av att stanna kvar längre. Tror det måste varit mögel eller något annat eftersom att vi alla fick ont i halsen, hostade och mådde allmänt dåligt efter vi varit och arbetat i källaren.Thank god that's over säger jag bara.
 
Idag är det fredag och helg, vilket är uuuunderbart skönt! Min fina vän Erika fyller dessutom år så har grattat henne ett par gånger idag. Tråkigt att hon inte är hemma i Stockholm, men vi ska fira sen när hon kommer tillbaka från hennes landställe, så det ska bli riktigt bra! Nu står tacopaj & fredagsmys på schemat, helgrymt om du frågar mig. Hörs!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback