Birthday pics

Datum: 2012-06-16 Tid: 22:32:00
Jag hade en superbra födelsedag i torsdags! Jag, Elin och Amanda lagade tacos, satt ute på altanen i filtar i flera timmar och bara pratade, åt efterrätten som de hade köpt med sig (den skulle stå och tina i tjugo minuter, tror att det blev närmare en timme, haha) och fotade lite. När alla mygg blev för jobbiga gick vi in och satte oss i köket ett par timmar till innan vi gick ner till källaren och fixade iordning sängarna och pratade vidare tills det nästan var dagsljus ute. På fredagen blev det att vi vaknade sent (tror faktiskt jag aldrig sovit till halv ett tidigare), åt frukost ute på altanen och solade i solstolarna flera timmar med musik. Riktigt mysigt! Trodde inte att jag hade fått någon färg men såg idag att jag faktiskt hade fått en bikinibränna trots allt.
Vi kände inte för att vara sådär superseriösa hela tiden (och eftersom att jag var helt osminkat och mitt hår var en complete mess så skulle det inte bli sådär vackra foton på mig ändå). Här ska vi föreställa "Tjocka barn kan också le!" - någonting som en annna kompis jag har är mycket bra att porträttera, haha.
Haha, bara för att överdriva avståndet ännu mer (lite internt skämt).
 
 
Jag och fina Amanda!
Jag och Elin kör zorro-dansen (var det bara jag som lärde mig det movet på mellanstadiet?)
Efter ett par misslyckade hoppbilder (det är riktigt svårt det där, att tajma precis) fick vi i alla fall denna som blev godkänd.
Hahahaha, alltså kan inte för hela världen förstå vad det är vi gör här? Galna dansare? Apor? Grottmänniskor?

Amanda, prima ballerinan, som lyckas se väldigt graciös ut måste jag säga.
Min favoritbild nummer ett på dem här fina ♥
Kvällsmys med tända ljus, tårta och prat till sent in på natten.
 
Trackback