Jordgubbar, sol och Psych

Datum: 2012-07-03 Tid: 20:00:20
Sitter och äter jordgubbar och kollar på spanska såpopera avsnittet av Psych (älskar när man kan förena nytta med nöje - fräscha upp spanskan men på ett lite roligare sätt). Avsnittet innan handlade om en mumie som bröt sig ut från museet, haha. Fast sen visade det sig att det inte var en riktig mumie ändå, såklart. Annars har det varit riktigt varmt idag och det har jag tagit vara på genom att sätta på mig bikini och lägga mig och sola ute på altanen efter jobbet. Har även läst lite, sett första avsnittet av nya serien Bunheads och lockade mamma till att spela kort med mig då jag sa att vi kunde prata spanska under tiden. Älskar dessa lata-jag-kan-göra-vad-jag-vill-dagarna.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback