Långholmens strandbad

Datum: 2012-07-25 Tid: 23:55:00
Idag har jag och Amanda spenderat hela dagen ute på Långholmens strandbad. Tanken var att bada lite och framförallt sola, men fem minuter efter att vi kommit dit, hittat plats bland alla människor (det var nästintill smockfullt där) och precis hade börjat smörja in oss så försvann solen bakom ett enormt stort moln. Så det blev ingen solning direkt eftersom att solen inte kom fram (annat än några minuter ett par gånger under hela dagen) mer under de sex timmarna som vi var där. Jag som trodde att det skulle bli perfekta sol-och-bad-dagen, men tji fick jag liksom. Framåt kvällen vågade vi (hehe; okej, det var jag som fegade ur innan) i alla fall oss ner till vattnet för att bada. Det var så kallt i början att jag hackade tänder, men sedan vänjer man sig och då blir det ju faktiskt rätt varmt i vattnet. Träffade Runar tomaten som låg och guppade i vattnet (haha!). Efter att vi gått igenom den alltid lika omständiga proceduen att byta om från bikini tog vi vägen precis vid vattnet tillbaka till söder, över bron till centralen, in mot gamla stan och slottet och gick därefter för att köpa något att äta. Kändes i fötterna att vi hade gått en bra bit ändå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback