The day before yesterday

Datum: 2012-07-29 Tid: 21:55:41
Fredagen var riktigt trevlig med kinamatsbuffé tills jag bokstavligt talat mådde illa och kände mig mer som en boll som rullade nerför gatan än en människa på två ben och en biofilm som var helknäpp på vissa ställen och så random ibland (haha, typ Björn Gustafssons roll liksom) att jag bara satt och skrattade mest hela tiden. Men den var faktiskt bra för att den var så annorlunda och oväntad och det är bara i svenska filmer man ser sådant. Var dock lite jobbigt mot slutet av kvällen när vi stod uppe vid spärrarna vid slussen, kramades en massa och sa hejdå i säkert tio minuter. Kommer saknar dig Elin och fattar fortfarande inte riktigt att vi inte kommer att träffas IRL på nästan ett helt år och att du inte kommer gå i vår klass till hösten. Känns helskumt om jag ska vara ärlig. Men ett år går snabbt ändå och du kommer säkert att ha så himla roligt, leva livet fullt ut på High school och i USA att det kommer vara det bästa året i ditt liv!
Jag och Elin i torsdags. Haha alltså mitt jäkla hår som flyger och förstör bilden lite.
Här hittar ni hennes utbytesblogg förresten!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback