En bunt bilder från ett år sedan

Datum: 2012-07-31 Tid: 00:13:42
När jag satt igårkväll och gjorde sammanfattningskollage för juli 2012 så tyckte jag att det skulle vara lite roligt att jämföra dem. Här är i alla fall sammanfattningen från förra året, där det är mest London-bilder och endast ett fåtal före och efter. Jag var inte lika flitig då med kameran, förutom på resor haha.
 
Det jag nästan gillar allra mest med bloggen är att kunna kika tillbaka på de senaste åren och minnas varenda känsla, tanke och händelser med hjälp av alla bilder och ord som jag skrivit. Allt sådant som jag inte alls hade kommit ihåg annars. Det är något speciellt med det, hur det känns som att man nästan kan gå tillbaka i tiden eller i alla fall blir påmind om vad som hände, hur man var som person då och hur mycket man har förändrats sedan dess. 
Det här årets sammanfattning kommer i alla fall upp ikväll och imorgon väntar outfit från helgen och lite bilder från torsdags.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback