Bilder från förra helgen

Datum: 2012-07-29 Tid: 12:58:54
Jag, Elis och Sara tar det lugnt i solen på förmiddagen.
På kvällen bestämde vi oss för att sticka in till Norrtälje. Vi gick bland annat runt i centrum, bland de mysiga gatorna, husen, villaområderna, kanalen och även uppför ett berg med utsikt över en stor del av Norrtälje.
Gick vid vattnet och kanalen precis vid solnedgången. Åh, vad jag älskar solnedgångarDen var riktigt fin i verkligheten, men blev inte lika bra på kort med den inte så supervackra bakgrunden.
En liten (inzoomad) del av utsikten från berget. Vi hittade trappor ner därifrån sedan och det var en bra bit ner.
Lotta och pappa fixade denna hängstol/gunga och åh, det blev min nya favoritplats där. Den var riktigt bekväm, var precis vid vattnet så man såg havet som glittrade och kunde hörde vågorna slå emot stenarna. Jag trivdes som fisken i vattnet, med andra ord!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback