The first saturday of the year

Datum: 2012-01-07 Tid: 20:44:00
Dagen igår blev lyckad, bio var bra (om än lite komplicerad emellanåt - men rolig på ett par ställen). Gick och handlade på Ica, gick sedan hem till Daniel, lagade mat & åt. Blev lite stressigt att äta i och med att vi var tvungna att passa bussen för att hinna in i tid till att hämta ut biljetterna, men vi hann i alla fall, vilket var tur! Idag var planerna först födelsedagsfirande och efter det filmkväll med två av mina kompisar, men det fick jag skippa på grund av att jag inte alls mår/mått bra idag. Även därför jag mest har legat i sängen hela dagen, läst & kollat på film.
Gammal bild, tagen för ett par månader sedan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback