Det var ju det där med ångest

Datum: 2012-01-04 Tid: 12:45:01
Godmorgon! Har tagit en liten paus från datan & framför allt bloggen de här senaste dagarna. Har istället spenderat dagarna med att spela sällskapsspel, titta på film, läsa böcker och tidningar, gått på promenader, tagit det allmänt lugnt & i måndags träffade jag Johanna hela dagen.

Börjar få rätt mycket ångest över att börja skolan igen (det är ju det här med att man knappt får någon ledig tid, är stressad för det mesta & dessutom inte hinner sova de timmar som man egentligen behöver) och kände att jag behövde ett par dagar ifrån datorn. Men nu är jag i alla fall back on track, så att säga, så vi hörs lite senare!
Postat av: Florina

sv; härligt, jo det är bra med mig också :)

har du haft en bra start på det nya året?

2012-01-04 @ 16:34:45
URL: http://florinas.blogg.se/
Postat av: Caroline

tack så mkt :) hoppas jag med! för det suger att vara såhär sjuk -.-



känner igen det där.. får aldrig tillräckligt med sömn när det är skola:(

2012-01-04 @ 17:59:51
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback