We found love in a hopeless place

Datum: 2012-01-15 Tid: 11:49:00
Var en sväng till Skärholmen igår, hittade ett par blåa byxor och en fin tröja, båda till rätt bra pris! Efter det så blev det en sen lunch, lite städning och även matematik- och naturkunskapsplugg. Ska vara borta mestadels av dagen idag och filma till spanskan så försökte fixa det mesta av vad som behödes göras i helgen igår.
Hade egentligen tänkt hinna med en massa andra saker igår också, till exempel övningskörning och promenad men där var det mörkret och kylan som satte stopp för det. Sen att jag uppenbarligen inte var på världens bästa humör på grund av att mina ögon har gjort så himla ont senaste dagarna, kan ju ha bidragit en hel del till det också. Jag hoppas bara att läkaren på onsdag kan skriva ut någonting som hjälper för det svider något otroligt och sedan ser jag sjuk ut och som om jag inte har sovit på en hel vecka också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback