Lördagskväll

Datum: 2012-01-14 Tid: 21:38:00
Redan två veckor innan jullovet hade jag problem med något slags eksem under mina ögon. Har gått lite upp och ner, bättre på ena ögat ena dagen för att bli sämre på det andra en annan dag. Skulle sätta på salvan som vanligt igårkväll (som egentligen inte har hjälpt så värst mycket) och är van att det svider men igår var det verkligen plågsamt. Alldeles röd under ögonen också så att jag vet inte vad. Det var/är ingen vacker syn kan jag lova. Det är knappt så att smink täcker det längre. Ska till läkaren i veckan och kolla upp det & se om jag kan få någon ordentlig salva som fungerar också. För att så som det är nu gör det ont och känner mig inte sådär jättepositivt inställd till att visa mig offentligt.

Nu blir det att titta på Johnny English reborn tillsammans med min syster, chokladglass, te & lite lördagsgodis. Älskar fredag- och lördagskvällar!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback